KENAPA SAYA PULAK YANG KENA??

Tertanya-tanya jugak kan kenapa ada orang yang elok je tak ada resdung, sedangkan anda pula terkena! Di mana silapnya entah? Nak kata tak jaga kesihatan, siapa lah yang tak nak sihat kan? Mestilah jaga sebab tak nak sakit! Tapi tahukah anda resdung ni berpunca dari apa sebenarnya?

Mungkin anda ada terbaca di mana-mana laman web yang mengatakan resdung ini adalah penyakit keturunan, ada yang sampai mengatakan resdung ni adalah penyakit berjangkit (??)! Bukan! Sebenarnya resdung seringkali berpunca daripada sistem pertahanan tubuh yang lemah sekaligus membolehkan kuman, bakteria dan hama untuk membiak di dalam ruang sinus (lapisan rongga hidung).

Apabila kita bernafas, kita akan menghidu masuk pelbagai jenis kuman, habuk dan bakteria yang ada di dalam udara sekaligus membawa masuk partikel-partikel ini ke dalam hidung. Apabila seseorang mempunyai daya tahan tubuh yang lemah, kesemua partikel ini yang sepatutnya ditapis akan merebak dan membiak di dalam hidung.

Struktur hidung yang tidak normal juga boleh mengakibatkan seseorang mengalami alahan resdung. Tulang hidung yang senget, retak atau patah disebabkan apa juga kemalangan juga berisiko tinggi tau!

Tahu tak macam mana nak kenal pasti anda adalah penghidap resdung atau tidak?

betulke resdung-01

Haa cuba periksa kalau ada di antara anda yang mengalami masalah yang terdapat dalam senarai di atas. Kalau ada, ya anda memang menghidapi penyakit resdung!

Jangan ingat penyakit resdung ini hanya akan memberi kesan yang ringan tau! Seperti yang anda lihat, kalau dah menghidapi resdung ni kan, sampai muka berjerawat dan kepala mula berkelemumur! Produktiviti anda juga akan terjejas, nak buat kerja lagi, nak uruskan keluarga lagi – macam-macam ragam!

Jangan sampai resdung menghalang anda dari melakukan aktiviti harian anda!

JOM HAPUSKAN RESDUNG DENGAN 3 LANGKAH MUDAH!

  1. KESAN SEPANTAS 5 MINIT! Segala alahan resdung anda dapat diselesaikan dengan mudah; hanya dengan Herba Resdung Tok Aki! Herba Resdung Tok Aki dihasilkan daripada 100% ramuan tradisional terpilih yang dapat mengeluarkan segala lendir yang terkumpul di dalam rongga hidung punca segala masalah! Sesuai untuk mereka yang sering gatal-gatal di bahagian muka, hidung, telinga dan mata serta hidung tersumbat. Calitkan sedikit herba di hujung jari dan sapukan pada rongga dalam hidung kiri dan kanan.
  2. TINGKATKAN DAYA TAHAN TUBUH ANDA! Bila dah selesai keluarkan semua lendir punca resdung, jom amalkan Jus Herba Tok Aki setiap hari untuk meredakan alergi sensitif kepada persekitaran dan makanan yang berpunca dari resdung. Diperkaya dengan khasiat semulajadi buah-buahan, Jus Herba Tok Aki membantu meningkatkan imuniti badan dan mencegah tanda-tanda awal resdung dari dalaman dengan selamat dan tanpa kesan sampingan. Juga sesuai untuk kanak-kanak!
  3. HINDARI RESDUNG PUNCA JERAWAT! Sabun Herba Tok Aki membantu membersihkan muka anda secara lembut dan efektif, bebas dari segala minyak dan sel kulit mati. Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat dan gatal-gatal muka.

KLIK SINI UNTUK PEMBELIAN PRODUK HERBA TOK AKI!

Jangan biarkan hidup anda terganggu dengan alahan resdung. Anda masih ragu-ragu? Jom klik dan baca testimoni mereka yang sudah mencuba Herba Resdung Tok Aki! Salam Ramadhan dan selamat menjalani ibadah berpuasa.

Share This